perjantaina annoin valmalle sen ensimmäisen stronghold annoksen. keitin
yrjölän puuronkin sianjauhelihaan ihan vain varuiksi. selässä oleva
läntti alkaa olla kasvamassa umpeen karvoja eli hetkeen ei ole valma
sitä repinyt. se alue ei ole enää karvaton vaan siinä on lyhyt sänki.
eikai se parissa päivässä voi kasvaa noin näkyvästi umpeen?? =O kutina
on kyllä silmin nähden vähentynyt. koko viikonloppuna en ole nähnyt
kuin muutaman kerran sen kirputtavan itseään. en kyllä nyt tosiaan
tiedä onko syy ollut syyhypunkissa vai siinä että nyt viikkoon ei ole
valma syönyt mitään nappuloita edes herkkunaan .
sen kai näkisi jos muutaman viikon päästä antaisi tätä nautaa ja
nappuloita ja katsoisi palaako oireet, en kyllä tiedä uskallanko
kokeilla =) oli niin hurjan näköistä kun koirassa oli niitä karvattomia
länttejä ja raaputus oli kova, mutta kai se on kokeiltava jossain
vaiheessa sekin. mutta parempaan suuntaan näyttäisi menevän joka
tapauksessa, oli syy sitten kapissa tai allergiassa.
punnitsin muuten valman viimeviikolla. se painoi vähän reilu 10kiloa, iso koira
sunnuntai, 28. lokakuu 2007
Kommentit