perjantaina annoin valmalle sen ensimmäisen stronghold annoksen. keitin yrjölän puuronkin sianjauhelihaan ihan vain varuiksi. selässä oleva läntti alkaa olla kasvamassa umpeen karvoja eli hetkeen ei ole valma sitä repinyt. se alue ei ole enää karvaton vaan siinä on lyhyt sänki.  eikai se parissa päivässä voi kasvaa noin näkyvästi umpeen?? =O kutina on kyllä silmin nähden vähentynyt. koko viikonloppuna en ole nähnyt kuin muutaman kerran sen kirputtavan itseään. en kyllä nyt tosiaan tiedä onko syy ollut syyhypunkissa vai siinä että nyt viikkoon ei ole valma syönyt mitään nappuloita edes herkkunaan .  
   sen kai näkisi jos muutaman viikon päästä antaisi tätä nautaa ja nappuloita ja katsoisi palaako oireet, en kyllä tiedä uskallanko kokeilla =) oli niin hurjan näköistä kun koirassa oli niitä karvattomia länttejä ja raaputus oli kova, mutta kai se on kokeiltava jossain vaiheessa sekin.   mutta parempaan suuntaan näyttäisi menevän joka tapauksessa, oli syy sitten kapissa tai allergiassa.

punnitsin muuten valman viimeviikolla. se painoi vähän reilu 10kiloa, iso koira